خبرگزاری فارس: قراردادم با شهروند ساری یکشنبه نهایی می‌شود

سرمربی جدید تیم فوتسال شهروند ساری با اشاره به این‌که ظرفیت فوتسال مازندران در کشور بالاست، گفت: قراردادم با شهروند ساری یکشنبه نهایی می‌شود.

سید مهدی ابطحی امروز  اظهار کرد: مازندران از قطب‌های فوتسال کشور است و بازیکنان جوان و بومی خوبی در گوشه و کنار این استان وجود دارد.
وی با اشاره به این‌که به خاطر نجاریان به ساری آمده است، ادامه داد: اگر تلاش و پشتکار نجاریان نبود تا الان راه ساری منحل شده بود.

سرمربی جدید تیم فوتسال شهروند ساری با بیان این‌که این تیم بازیکنان جوان خوبی در ترکیب دارد، افزود: بازی لیگ هر سال هیجان‌تر نسبت به سال گذشته برگزار می‌شود که نماینده فوتسال مازندران سال گذشته با بدشانسی از لیگ سقوط کرد.

ابطحی با اشاره به این‌که شهروند ساری از تیم‌های پرطرفدار فوتسال کشور است، تصریح کرد: نجاریان به دلیل علاقه‌مندی به هواداران تیم شهرش بار دیگر امتیاز تیم لیگ برتری را برای ساروی‌ها خریداری کرد تا سهمیه نماینده ساری در لیگ برتر حفظ شود.

وی از حضور در تمرینات و بازدید از امکانات باشگاهی تیم شهروند ساری خبر داد و افزود: در حال حاضر در ساری حضور دارم و  بابت امضای قرارداد صحبت‌هایی از قبل شد و امیدوارم تا یکشنبه قرارداد به صورت نهایی امضا شود.

ابطحی اظهار کرد: تیم شهروند ساری در سال‌های اولیه حضور در لیگ از مدعیان بود ولی به مرور زمان با از دست دادن بازیکن چندان خوب نبود و باید با همکاری مسئولان استانی و شهری روی این تیم کار کرد.

وی با اشاره به این‌که شهروند همان تیمی در لیگ خواهد شد که هواداران ساروی می‌خواهند، خاطرنشان کرد: از زمانی که لیگ فوتسال کشور آغاز شد شناخت کافی روی تیم و بازیکنان ساری داشتم و به همین دلیل این مسئولیت را قبول کردم.

گفتنی است، فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از پانزدهم شهریور آغاز می‌شود.

اشتراک این خبر در :