129 تغيير مديريتي در سطوح مختلف مديران استان ايجاد شد

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري مازندران افزود: در راستاي نوسازي مديريتي استان با لحاظ دادن سياستهاي كلي دولت تدبير و اميد و اصل اعتدالگرايي تعداد 129 تغيير مديريتي در سطوح مختلف مديران استان مازندران ايجاد شده است.

 حسن خيريانپور تصريح کرد: امروز استاندار مازندران و معاونين با اشرافيت كامل و همه جانبه بر امور استان و احصاء اولويتها و نيازها و ظرفيت ها و توانمنديهاي استان سعي خود را بر اين امر مصروف داشته تا با برنامه ريزي دقيق و اجراي مطلوب امور و نظارت و مراقبت كامل-با اهتمام مجدّانه-نسبت به اداره امور استان مديريت مدبّرانه اي را اعمال نمايند.

وی، با بيان اينكه حفظ سياستهاي عمومي دولت-نظارت عاليه بر امور-ايجاد هماهنگي در دستگاههاي اجرايي استان سه مسئوليت مهم استانداري و فرمانداريها محسوب مي شود تصريح كرد: براي ايفاي مطلوب اين سه مسئوليت و وظيفه مهم با مديريت استاندار محترم مازندران سعي و تلاش شد با فعال سازي كارگروه ها-احصاء اولويتها-ايجاد قدرت پيگيري در مديران – ايجاد توازن و تعادل در پيگيري موضوعي و جغرافيايي امور استان – مستندسازي-گره گشايي-انتخاب راههاي ميان بُر – شتاب دادن به پروژه هاي محرّك توسعه استان-ظرفيت هاي نهفته در بودجه كشور-ايجاد و حفظ آرامش عمومي-همگرايي و هم افزايي-نسبت به اعمال مديريت مدبّرانه در استان مازندران اقدام شود.

حسن خيريانپور گفت: با نگاهي به همين سياست كاري مديريت عالي استان بنده در حوزه معاونت توسعه مديريت و منابع انساني استانداري و معاونت معين غرب مازندران و ساير مسئوليتهاي جانبي اهتمام خود را بر برنامه ريزي دقيق و اجراي دقيق و نهايت نظارت و مراقبت دقيق بر امور محوله قرار دادم.

وي افزود: بنده در مدت حدود 233 روز كاري ام در استان مازندران تعداد 1515 مورد ملاقات حضوري ، 560 مورد پيگيري هاي تلفني و 242 مورد شركت در جلسات و بازديدها را داشته ام.

حسن خيريانپور تلاش براي توسعه دولت الكترونيك و هوشمند سازي اداري رايكي از برنامه هاي مهم حوزه كاري خود اعلام و بر بحث برون سپاري خدمات توسط دستگاهها تأكيد نمود و گفت: با برگزاري 20 جلسه كارگروه پيشخوان دولت نسبت به فعال سازي اين كارگروه در استان اقدام و با راه اندازي تعداد 778 دفتر پيشخوان دولت در روستاها و شهرهاي استان و هماهنگي با تعداد 20 دستگاه مبني بر ارائه 150 خدمت در اين دفاتر زمينه برون سپاري خدمات در سطح استان مهيا و با ايجاد تيمهاي نظارتي و بازرسي بر نحوه خدمات رساني دفاتر پيشخوان دولت مراقبت مي گردد.

وی افزود: در همين راستا با اتصال 87 دستگاه به شبك دولت و همچنين اتصال 22 دفتر و 46 دستگاه اجرايي استان به پرتال استان مازندران تلاش گرديد زمينه هاي اجراي دولت الكترونيك در مازندران مهيا شود و بايد اعلام نمايم در هفتمين كنفرانس نظام اداري الكترونيك كه در دانشگاه امير كبير تهران برگزار شد استانداري مازندران و شهرداري آمل توانستند احراز رتبه اول را دركشور از آن خود نمايند و شهرداري ساري نيز در بخش شهرداري هوشمند رتبه دوم كشور را احراز نموده است.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري مازندران گفت: جهت ايجاد هماهنگي بيشتر و بهتر در امور و شتاب دادن به روند خدمت رساني به مردم بنده باتفاق مديران كل زيرمجموعه در جلسات شوراي اداري 9 شهرستان تاكنون شركت نموده و جلسات رسيدگي به مسائل و مشكلات همكاران فرمانداريها را در شهرستانها برگزار نمودم و مزيد بر آن جهت تحقق همين اهداف تاكنون 21 جلسه شوراي معاونين استانداري با 144 مصوبه برگزار نموديم.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري مازندران با تأكيد بر اجراي دقيق طرح تكريم ارباب رجوع در دستگاههاي اجرايي-بر اهتمام جدّي و همه جانبه استانداري براي اجراي نقشه راه اصلاح نظام اداري در استان و برنامه هاي مهندسي نقش و ساختار دولت-توسعه دولت الكترونيك و هوشمندسازي اداري-خدمات عمومي در فضاي رقابتي – مديريت سرمايه انساني-فناوريهاي مديريتي –توسعه فرهنگ سازماني-صيانت از حقوق مردم و سلامت اداري-نظارت و ارزيابي تأكيد کرد.

حسن خيريانپور اظهار داشت: براي ايجاد هماهنگي و انسجام در مديران دستگاههاي اجرايي استان تعداد 10 جلسه شوراي اداري استان و 8 جلسه كارگروه پژوهش،فناوري و تحول اداري استان مازندران را برگزار كرده و تعداد 140 پروژه اولويت هاي پژوهشي و كاربردي با 6 ميليارد ريال اعتبار در سطح استان جذب و 668 دوره حضوري و غير حضوري آموزش كاركنان دولت را اجرا نموديم.

اشتراک این خبر در :