1620 مورد اقدام ربیع فلاح در حوزه های مختلف/ 2 بار دیدار با مقام معظم رهبری و 6 دیدار رسمي با روسای قوا

مدیر کل حوزه استاندار مازندران گفت: ربیع فلاح استاندار مازندران طی یک سال گذشته فعالیت های گسترده ای داشته که بر اساس آمار در 1620 مورد قابل ذکر است.
سعید قلی پور در آستانه هفته دولت بیان داشت: استاندار در این مدت 2 بار محضر مقام معظم رهبری رسیده ، یک دیدار با رییس جمهور ، 2 دیدار رسمي و 5 ديدار غيررسمي با رییس مجلس شوراي اسلامي و 3 ملاقات رسمي و 3 ديدار غيررسمي با رییس قوه قضاییه داشته است.
وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های اصلی استاندار مازندران با عنايت به شعار سال، موضوع توسعه اقتصادی و اشتغال بوده است ، تصریح کرد : ربیع فلاح طی سال گذشته 109 دیدار با موضوع اشتغال ، 124 ملاقات در خصوص مسائل اقتصادی ، 39 دیدار با صاحبان صنایع و 34 دیدار با موضوع مباحث تولیدی و زیر بنایی داشت .
قلی پور پیگیری موضوعات مختلف استان از طریق دیدار با مقامات عالی رتبه کشور را یکی دیگر از برنامه های اصلی استاندار اعلام کرد و افزود : طی مدت ذکر شده ربیع فلاح 8 دیدار با معاونین رییس جمهور و 35 ملاقات خصوصی با وزراء و معاونینشان نموده است .
مدیر کل حوزه استاندار از تعامل مطلوب فلاح با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت : در یک سال گذشته استاندار مازندران 37 بار با نمایندگان استان دیدار و در خصوص مسائل مختلف گفتگو نمود.
وی افزود : دیدار با خانواده های معظم شهدا وایثارگران از جمله برنامه های ثابت استاندار است و ربیع فلاح طی یک سال گذشته با 48 خانواده شهید و 38 نفر از جانبازان سرافراز استان جداگانه ملاقات کرد.
سعید قلی پور حمایت های موثر و بی دریغ ائمه جمعه و روحانیون استان از استاندار را یکی دلایل موفقیت مدیریت ارشد مازندران دانست و اظهار داشت : طی این مدت ربیع فلاح با 29 نفر از ائمه محترم جمعه و 28 تن از روحانیون استان دیدار و گفتگو کرد .
وی با بیان اینکه استاندار مازندران در 24 مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه های مختلف شخصاً حضور داشته ، اذعان نمود : 108 دیدار با موضوع فرهنگی ، 58 دیدار آموزشی ، 32 ملاقات با موضوع ورزشی ، 74 دیدار در موضوعات مختلف شهری و عمرانی، 42 دیدار با اعضای شوراهای اسلامی استان ، 35 ملاقات در خصوص مسائل سیاسی و 22 دیدار در رابطه با مسائل بهداشت و درمان از جمله دیگر برنامه های ربیع فلاح طی یک سال گذشته بود.
سعید قلی پور با اشاره به اینکه استاندار همواره بر توجه به پتانسیل های کشاورزی و استفاده بهینه از این ظرفیت استثنایی استان تاکید داشته، اظهار نمود: ربیع فلاح در طی یک سال گذشته 40 مورد دیدار و ملاقات در رابطه با مسائل کشاورزی داشته است .
وی افزود : استاندار مازندران 319 بار با مدیران دستگاه های اجرایی پیرامون مباحث مختلف و به منظور دریافت گزارش از آنها دیدار و گفتگو نمود .
مدیرکل حوزه استاندار خاطر نشان کرد: پیگیری و رفع مشکلات همکاران استانداری توصیه همیشگی استاندار است و به همین منظور طی یک سال گذشته با 128 نفر از همکاران شاغل و بازنشسته به طور اختصاصی دیدار داشته است .
وی ادامه داد: استاندار توجه ویژه ای به جلسات مهم استان دارد که به طور مثال می توان به حضور وی در 10 جلسه شورای برنامه ریزی ، 9 جلسه شورای آموزش و پرورش، جلسات كارگروه سلامت، شوراي جذب سرمايه گذاري و… طی یک سال گذشته اشاره کرد .
قلی پور در پایان یادآور شد : فعالیت های استاندار مازندران به صورت گسترده و تمام وقت ادامه دارد که این گزارش تنها بخشی از مهم ترین برنامه های ربیع فلاح بود.

اشتراک این خبر در :