نادیده گرفتن نقش دانشگاه علوم پزشکی مازندران/عدم حضور مسئولان ارشد کشورهای عضو اکو

رسانه‌های مازندران در حین برگزاری این کنفرانس آبروداری کردند و کمتر خبر چالشی از نحوه برگزاری این کنفرانس منتشر شد.

اما نکته‌ای که در این کنفرانس کمتر به آن پرداخته شد، موضوع هزینه مالی و نحوه تامین هزینه این کنفرانس بود و در رسانه‌های مازندران هم خبری در این خصوص منتشر نشد.

از نکات حاشیه ای دیگر که دست اندرکاران این برنامه با فضاسازی رسانه‌ای تلاش داشتند به آن پرداخته نشود، عدم حضور مسئولان ارشد عضو اکو در این کنفرانس بود.

با توجه به اینکه محور اساسی این کنفرانس، گردشگری سلامت و توسعه آن در استان مازندران بود، اما بازی ندادن دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این کنفرانس نیز به خوبی مشهود بود.

که حتی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران در روز آخر نسبت به عدم توجه به قابلیت های دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعتراض شدید کردند و مسئول روابط عمومی این دانشگاه در حین قرائت بیانیه، اعتراض کرد و با تلاش این مسئول اسم دانشگاه علوم پزشکی مازندران در بیانیه گنجانده شد.

بحث توجه به گردشگری در این کنفرانس، به ویژه معرفی قابلیت های رامسر به خوبی انجام شد چون مسئولان گردشگری حسابی برای اندک میهمانان این کنفرانس سنگ تمام گذاشتند ولی حتی فرصت کوتاه به مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای بیان قابلیت های گردشگری داده نشد.

کنفرانس گردشگری سلامت در مازندران با وجود کمی و کاستی های که در حین برگزاری بود به اتمام رسید.

یادآور می شود، در روز پایانی این کنفرانس که قرار بود از قابلیت های درمانی برخی از بیمارستان های دولتی مازندران بیان شود، این نشست نیز لغو شد و با افتتاح بیمارستان بخش خصوصی در شهرستان آمل خاتمه یافت.

اشتراک این خبر در :