استاندار مازندران در آیین افتتاح بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شمال کشور در آمل، با بیان اینکه طرح تحول سلامت که حدود پنج ماه از عمر آن می‌گذرد یک تحول اساسی در بین مردم به ویژه اقشار متوسط و کم‌درآمد ایجاد کرده است، گفت: در این طرح هزینه درمان در بیمارستان‌های دولتی به شدت کاهش یافته است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دکتر ربیع فلاح جلودار، با تاکید اینکه دولت در مدت یک سال از فعالیت خود در طرح‌های انقلابی و جامعی در زمینه سلامت را اجرایی کرده است، تصریح کرد: با ایجاد مدیریت بسیار مطلوب و خدمات بهتر سهم پرداختی بیماران به کمتر از 7.5 درصد رسیده است تا هیچ بیماری در کشورمان به دلیل مشکلات مالی درمانش به اختلال نیافتد.

وی، با ابراز اینکه در مدت زمان اندک کنفرانس گردشگری سلامت و نمایشگاه تخصصی آن تنها توانستیم حداقل ظرفیت‌های ملی و منطقه‌ای مازندران را ارایه دهیم، افزود: اعضای کشورهای اکوتوانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان را از نزدیک مشاهده کردند.

استاندار مازندران، ادامه داد: باید پیوند موجود بین کشورهای اکو استحکام یابد.

وی با اشاره به پوشش خبری مطلوب کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت در سطح ملی و بین‌المللی بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران توجه ویژه‌ای به مبحث سلامت افراد جامعه دارد و این امر در دولت با جدیت بیشتری به چشم می‌آید.

 

اشتراک این خبر در :