مدیرکل ثبت احوال مازندران در جلسه تبیین برنامه های این اداره کل در هفته دولت گفت: پاسداشت هفته دولت تجلی دستاوردهای خدمتگزاران ملت است.

فرج ا… ملکی افزود: هفته دولت یادآور شهادت شهیدان رجایی و باهنر است و از این رو این هفته با گرامیداشت آن دارای معانی و مفاهیم ارزشمند و والایی می باشد که با اصول و آرمانهای انقلاب اسلامی ، حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری عجین شده است .

وی شخصیت و منش این دو شهید بزرگوار را بهترین الگو و سرمشق برای خدمتگزاری به جامعه اسلامی خواند و ابراز داشت: علت نامگذاری این ایام به هفته دولت این است که دولت شهید رجایی، نخستین دولت مکتبی بود که در آن دوره بحرانی حداکثر تلاش و کوشش خود را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب، صادقانه اعمال کرد تا آن جا که جان خویش را بر سر آن نهادند و یک وزیر دانشمند که همیشه به عنوان یک روحانی آزاد اندیش ، متعادل و برنامه ریز مشهور بود.

مدیرکل ثبت احوال مازندران، افزود: هفته دولت فرصت مغتنمی برای تطبیق شاخصه های دولت با آرمان ها و ایده های این شهیدان والا مقام و دوبال این انقلاب و زمانی است که باید هر یک مسئولان ویژگی های شخصیتی رجایی و با هنر را به سان تابلویی کامل از یک کارگزار اسلامی در پیش روی خود قرار داده و هر کجا انحرافی مشاهده کردند با مشاهده آن تابلو بر مدار حق و حقیقت برگردند.

وی ادامه داد: همراهى ملت با دولت و پشتیبانى آحاد مردم ازعوامل ثبات دولت و اقتدار آن است و این رابطه تا هنگامى که دولت یک دولت ارزشى و خدمت گزار باشد پایدار خواهد بود.

مدیرکل ثبت احوال مازندران در ادامه خدمت به مردم را وظیفه اصلی دولت مردان دانست و گفت : رضایت خداوند در رضایت مردم است و کسی که رضایت مردم را بدست آورد موفق است .

اشتراک این خبر در :