خبرگزاری فارس: بازدید هیئت بازرسی وزارت کشور از سواحل بابلسر

بعد از ظهر امروز هیئت بازرسی وزارت کشور، فرماندار بابلسر و جمعی از مدیران این شهرستان از سواحل سطح شهرستان بابلسر بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید مسئول هیئت بازرسی از وزارت کشور در بحث بازرسی از استانداری‌ها و فرمانداری‌های استان‌های شمالی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: در این هفته از 10 شهرستان ساحلی شمالی بازدید می‌شود.

رضا محمدی در ارزیابی خود از سطح سواحل شهرستان بابلسر و میرود بیان داشت: با توجه به گزارش‌های ارائه شده، شهرستان بابلسر یکی از شهرهای موفق استان‌های شمالی در بحث طرح‌ها و ساماندهی سواحل است.
وی درباره تخصیص اعتبار 26 میلیارد تومانی به شهرهای ساحلی شمال کشور برای ساماندهی طرح‌های سالم‌سازی دریا اذعان داشت: ابلاغیه به وزارت کشور ارسال و تخصیص اعتبار نیز داده شد و قرار است تا چند روز آینده به حساب استان ریخته شود.

این مسئول درباره اقدامات فرهنگی در سطح سواحل با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و شعار سال درباره سال اقتصاد و فرهنگ بیان داشت: آنچه از تاکیدات ما در سطح سواحل است بحث عفاف و حجاب است.

مسئول هیئت بازرسی وزارت کشور اضافه کرد: مدیران طرح‌ها موظف هستند علاوه بر توجه به بحث غریق و نجات به امنیت اخلاقی طرح‌ها نیز توجه کنند.

محمدی به اقدامات وزارت کشور در سال آینده اشاره کرد و افزود: اقدامات ما در سال آینده بسته به عملکرد انجام شده و ارزیابی اقداماتی است که در سطح شهرستان‌ها باید انجام شود

وی اضافه کرد: این روندی که در سطح سواحل انجام می‌شود ادامه یافته اما بهینه می‌شود.

اشتراک این خبر در :