نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بازدید از اداره اوقاف بهشهر برتلاش مسئولین برای احیای وقف تاکید کرد.
حضرت ‌آیت‌الله جباری نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در بازدید از اداره اوقاف بهشهر با اشاره به اهمیت و جایگاه وقف گفت: جایگاه وقف در اسلام وشرع مقدس رفیع است و مسئولیت در این کار بسیار حساس است.
آیت‌الله سید صابر جباری افزود: واقفان خیراندیش با نیات خالص اموال و دارائی‌های خود را وقف کردند و ما امین موقوفات هستیم و امیدواریم امانتدار خوبی برای واقفان نیک‌اندیش باشیم.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مسئولین و همه مردم برای حفظ و احیای موقوفات و ترویج وقف در جامعه باید تلاش کنند و نیاز فعلی جامعه این امر را اقتضا می کند.
امام جمعه بهشهراظهار کرد: اگر وقف به درستی در جامعه تبلیغ و گسترش پیدا کند زمینه‌ساز احیای ارزش‌های اسلامی و دینی است و اگر تبلیغ نشود ضرر و زیان بزرگی متوجه جامعه خواهد شد.
در این بازدید حجت الاسلام محمد هادی بهرامی رئیس اوقاف و امور خیریه بهشهر گزارشی از فعالیت های اوقافی و بقاع متبرکه را به حضور آیت اله جباری ارائه کرد و گفت: اوقاف و امور خیریه در احیای موقوفات و حفظ و ترویج فرهنگ وقف و تکریم امامزادگان نیاز به حمایت همه علما و روحانیت و مسئولین و همراهی مردم دارد.

اشتراک این خبر در :