2384 آزاده سرافراز ، نماد شجاعت و پايداري مردم مازندران است

استاندار مازندران درمراسم  تجلیل ازکاركنان آزاده استانداري بيان داشت: 2384 آزاده سرافراز استان نماد شجاعت و پايداري مردم اين ديار هستند.

ربيع فلاح جلودارايثار و فداكاري هاي آزادگان سرافراز ما به نظام و اسلام آبرو و عظمت داد  وافزود: روحيه آزادگان درس بزرگي براي همه است.
استاندار مازندران تصريح كرد: اتحاد و هم دلي آزادگان عزيز موجب شد حتي در زمان اسارت نيز در همه عرصه ها تاثيرگذار و نقش آفرين بودند.
فلاح تجليل از حماسه ها و رشادت هاي آزادگان را وظيفه همه دانست و گفت: پيگيري امور آزادگان و ايثارگران بايد به صورت جدي دنبال شود.
نماينده عالي دولت در استان تجليل و تكريم از ايثارگران و آزادگان را در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت بسيار مهم خواند و گفت:انتظار مي رود مديران ما هم در عرصه مديريت و خدمتگذاري از وجود آزادگان عزيز بيشتر استفاده نمايند.
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار نيز در اين ديدار گفت: رشادت ها و ايثارگري هاي رزمندگان اسلام و جانبازان و آزادگان سرافراز مايه مباهات و فخر ميهن اسلامي مان است.
حسن خيريانپور با اشاره به اينكه 6 نفر از آزادگان عزيز در استانداري مازندران شاغل هستند، تصريح كرد: هرساله در سالروز ورود آزادگان عزيز به ميهن اسلامي مان، از زحمات اين ايثارگران تجليل و تقدير صورت مي گيرد.

اشتراک این خبر در :