دهياران و بخشداران خدمات و دستاوردهاي دولت را معرفي كنند
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار مازندران در جمع بخشداران و دهياران استان بر جلوگيري از ساخت و سازهاي غيرمجاز توسط دهياران و بخشداران تاكيد كرد و گفت : همه ما موظيم تا از حقوق مردم و بيت المال حراست كنيم و يكي از جلوه هاي حفظ بيت المال جلوگيري از ساخت و ساز هاي غير مجاز و بي رويه در اراضي كشاورزي و تغيير كاربري هاست .

مهندس علي نبيان با بیان اینکه  مازندران متعلق به همه ايران است  گفت: ما بايد تلاش كنيم تا ورودي شهرها و روستاهاي ما زيبا و جذاب باشد.
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار مازندران تصريح نمود : شما دهياران در صف اول خدمت رساني به مردم قرار داريد و انتظار داريم در كنار خدمت به مردم خدمات و دستاوردهاي دولت تدبير و اميد را نيز منعكس نمائيد
وي تاكيد كرد : با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان سرافراز دولت شهيدان رجايي و باهنر از همه شما مي خواهيم تا دستاوردهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي را براي مردم بيان كنيد تا روح اميد و اعتماد را در جامعه تقويت كنيم
مهندس نبيان دهياران را بازوان اجرايي استان براي حل مشكلات خواند و گفت : امروز در همه عرصه ها دهياران و بخشداران مي توانند با همت بلند خود و با مديريت جهادي به كمك دولت بيايند .
وي تاكيد كرد : حلاوت و شيريني خدمت را به مردم بچشانيد و زمينه مشاركت همه جانبه مردم را در برنامه ها فراهم كنيد .
مهندس نبيان آموزش دهياران و آشنايي آنان را با مقررات مورد تاكيد قرار دارد و از آنان خواست تا در جهت حفظ و حراست از منابع و مواهب طبيعي تلاش بيشتري نمايند .

 

اشتراک این خبر در :