۶۸
تكريم و تجليل از خانواده هاي معظم شهدا وظيفه هميشگي ماست
با حضور دكتر ربيع فلاح استاندار مازندران و حجت الاسلام و المسلمين حسني، قائم مقام نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد كشور از 42 خانواده شهيد شهر گتاب بابل تجليل شد

در اين مراسم استاندار مازندران طي سخناني اهالي شهر گتاب را در دفاع از انقلاب اسلامي و حضور در جبهه هاي دفاع مقدس پيشگام خواند و گفت : تقديم 42 شهيد سرافراز از مردم عزيز و شايسته شهر گتاب بيانگر حضور شايسته مردم اين ديار در عرصه هاي مختلف انقلاب اسلامي بوده است.
وي تاكيد كرد : ما هر هفته به ديدار خانواده شهدا مي رويم و براي ادامه خدمت نيازمند به روحيه هستيم و اين روحيه ايثار و گذشت و پايداري خانواده شهدا به ما روحيه مي دهد و در حقيقت اين ما هستيم كه به خانواده هاي عزيز شهدا نيازمنديم.
دكتر ربيع فلاح خانواده هاي معزز شهدا را چشم و چراغ جامعه خواند و گفت : تكريم و تجليل از خانواده هاي معظم شهدا وظيفه هميشگي ماست .
وي تصريح نمود : آرامش و آسايش امروز ما مديون خون پاك شهداي عزيزي است كه با نثار جان و مال خود ريشه هاي انقلاب را مستحكم و نقشه هاي دشمنان را نقش برآب كردند .
در اين مراسم حجت الاسلام و المسلمين حسني، قائم مقام نماينده مقام معظم رهبري در بنياد شهيد كشور از توجه مسئولان مازندران به خانواده هاي شهدا تقدير و تشكر نمود و گفت : دكتر فلاح استاندار مازندران و آيت الله طبرسي نماينده ولي فقيه در مازندران از چهره هاي ممتاز در كشور در زمينه اهتمام به خانواده هاي معظم شهدا هستند و در جمع خانواده هاي شهدا حضور كامل دارند .
وي تاكيد كرد همه دولت و همه قوا در خدمت خانواده شهدا هستند.
در اين مراسم به 42 خانواده شهيد شهر گتاب لوح يادبود اهداء شد

اشتراک این خبر در :