مدیر عامل شرکت راه‌آهن اعلام کرد:‌ نرخ بلیت قطارهای مسافرتی در شهریور تغییر نخواهد کرد و قیمت‌های جدید در تابستان اعمال نمی‌شود.

به گزارش ايسنا، محسن پورسید آقایی معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که راه‌آهن هنوز در حال بررسی درخواست شرکت‌های حمل و نقل ریلی برای افزایش نرخ بلیت قطار است، تصریح کرد: با توجه به اینکه آنالیز تمام محورهای تاثیرگذار بر قیمت بلیت زمان‌بر خواهد بود قطعا افزایش نرخ‌ها به شهریور نمی‌رسد.

وی درباره زمان دقیق اجرایی شدن قیمت‌های جدید بلیت قطار گفت: بررسی راه‌آهن در این زمینه ادامه دارد و تا قطعی نشدن آن، نرخ‌ها تغییر نخواهد کرد.

مدیر عامل شرکت راه‌آهن اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن یکی از پر سفرترین ماه‌های سال امیدواریم ثابت ماندن قیمت‌ها شرایط سفر مردم را تسهیل کند.

به گزارش ایسنا، هر چند شرکت‌ها خبر از اعمال شدن قیمت‌های جدید در شهریور ماه می‌دادند اما راه آهن رسما اعلام کرد نرخ‌های جدید تا پایان تابستان عملی نخواهد شد.

این درحالی است که در ماه گذشته راه آهن هزینه‌ای را به عنوان نرخ خدمات ایستگاهی که بین سه تا 10 درصد از قیمت بلیت‌ها را شامل می‌شد در پیش‌فروش مرداد ماه اضافه کرد.

یادآور می‌شود پیش‌فروش بلیت قطارهای شهریور ماه از فردا – یکشنبه – آغاز می‌شود.

اشتراک این خبر در :