خلیل انتظاری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه منطقه چهاردانگه ساری از جاذبه های بکر طبیعی برای جذب گردشگران برخوردار است، اظهار کرد: متاسفانه هنوز گردشگران داخلی وش خارجی از برخی از مکان های تاریخی، مذهبی  و گردشگری این بخش بی اطلاع هستند.

وی افزود: یکی از راه های جذب بیشتر گردشگران، واگذاری زمین های مستعد جذب گردشگر به سرمایه گذاران بوده که این طرح در بخش چهاردانگه ساری با نگاه مثبت و ویژه مسئولان شهرستانی در دستور کار جدی قرار دارد.kiasar

شهردار کیاسر افزود: هم اکنون کتاب مصور جاذبه های گردشگری منطقه چهاردانگه با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر کیاسر در حال تدوین بوده و به زودی در اختیار مردم منطقه و گردشگران قرار می گیرد.

انتظاری از چاپ سه هزار جلد کتاب مصورجاذبه های تفریحی و توریستی بخش چهاردانگه و شهر کیاسر خبر داد و خاطرنشان کرد: مکان های گردشگری شهر کیاسر و حدود 100 روستای بخش چهاردانگه ساری به صورت تصویری چاپ و در اختیار گردشگران قرار می گیرد.

وی مجموعه تفریحی تاریخی چشمه سورت، دریاچه الندان و چورت، آب بندان و شاه کوه کیاسر و شاه دژ لنگر، امامزاده عالی بالی،  از جمله مکان های تاریخی و تفریحی بخش چهاردانگه ساری بوده که همواره و در فصول مختلف سال مورد بازدید گردشگران داخلی و خارجی قرار می گیرد.

اشتراک این خبر در :