مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در دیدار با نفر برتر کنکور 93 گفت:  موفقیت نوری پور و امثال وی عامل محرک در افزایش انگیزه دانش آموزان مازندران خواهد بود و امیدواریم که ما با همت یکدیگر بستر لازم برای رشد دیگر فرزندان این سرزمین را فراهم کنیم.

علی قاسمی ضمن تبریک به امیر نوری پور و خانواده ایشان در احراز رتبه برتر کنکور سراسری رشته ریاضی فیزیک اظهار داشت: کسب رتبه برتر کنکور سراسری سال 93 به دست شما موجب مسرت و شادمانی مردم آمل و مازندران و خانواده آموزش و پرورش شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه آمل از شهرهای پایه در کشور است افزود: در تاریخ ایران و جهان فراوان از فرهیختگان شهرستان آمل یاد شده است.

وی ادامه داد: امیدوارم امیر نوری پور از دانشمندان پرفروغ شهرستان آمل در آینده باشند.

قاسمی تاکید داشت: موفقیت نوری پور و امثال وی عامل محرک در افزایش انگیزه دانش آموزان آمل و مازندران خواهد بود.

مدیر ارشد آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اهمیت دانش ریاضی و علوم پایه در دنیای کنونی، تصریح داشت: رشد و ترقی دانش ریاضی موجب تعالی علمی کشور می شود.

مدیر کل دستگاه تعلیم و تربیت مازندران، احراز رتبه 9 کنکور سراسری را نشانگر عنایت الهی، لیاقت و تلاش بی شائبه فرهنگیان عزیز و خانواده محترم نوری پور دانست و گفت: شما لیاقت خود را نشان دادید و امیدواریم که ما با همت یکدیگر بستر لازم برای رشد دیگر فرزندان این سرزمین را فراهم کنیم.

قاسمی، افزود: برای ارتقای جایگاه علمی دانش آموزان مازندران برنامه ای ویژه ای تنظیم شده است که با حول و قوه الهی در آینده ای نزدیک اجرا می شود.

این مقام مسئول تصریح داشت: تلاش می شود در این مسیر از نظرات نخبه ها ی کنکور و المپیاد در سطح استان نیز بهره گرفته شود.

شایان ذکر است، در این دیدار با اهدای لوح و هدایا از تلاش امیر نوری پور تقدیر به عمل آمد.

اشتراک این خبر در :