نماینده ولی فقیه دراستان مازندران  در یادواره 13 تن از شهدای روستای گلین دهستان جنت رودبار شهرستان رامسر گفت:شهدا با تمام وجود، عزیز ترین سرمایه یعنی جان خود را در راه خدا، انقلاب و آرمان های امام تقدیم نمودند و باید میراث دار خون شهدا نه میراث خوار آنان باشیم.

آیت الله نور الله طبرسی،  با بیان اینکه حماسه ای که شهدا آفریدند قطعه طلایی و ماندگار تاریخ ایران شد  افزود: آنچه امام شهدا می خواهند باید روی گام های مثبت و سیره ناب آنان قدم برداریم.

وی، بیان داشت: ما این انقلاب را با خون بهای شهدا بدست آورده ایم و همه باید از آن پاسداری نماییم.

آيت الله طبرسي، خاطر نشان كرد:حفظ میراث شهدا به محوریت ولایت فقیه امروز یک اصل اساسی است و نظام اسلامی حکومت برای مردم است نه بر مردم و خدمت به این مردم شهیدپرور و ولایی وظیفه مسولان است.

حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه رامسر افزود:خانواده های معظم شهدا چشم و چراغ ما هستند وحق بزرگی بر گردن ما دارند.

وی در بخش دیگری گفت:در بحران برف  خصوصا نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و مسولان، پیگیری های بسیار خوبی داشتند و از آن به عنوان سونامی سفید یاد نمودند.

امام جمعه رامسر بیان داشت:مردم بدانند که مسولان و بزرگان استان برای امنیت ،آرامش مردم دغدغه دارند و با لطف الهی مشکلات یکی پس از دیگری حل می شود.

اشتراک این خبر در :