علی شادمان صبح امروز در جمع مسئولان محمودآبادی درباره وضعیت طرح‌های دریا، با اعلام اینکه طرح سالم‌سازی دریا در سواحل مازندران امسال افزایش داشته است، بیان داشت: در سال‌جاری از 82 طرح به 96 طرح رسیده که نسبت به سال‌ گذشته 14 طرح افزایش داشته است.

وی با تاکید بر اینکه امسال سعی شده طرح‌ها از نظر کیفی و کمی ارتقا یابند، ابراز داشت: در این عرصه همه مدیران و رؤسای سواحل مازندران باید تلاش داشته باشند.

شادمان با اشاره به موج دوم سفر تابستانی مسافران و گردشگران به این استان تصریح کرد: در این امر جلسه فوق‌العاده‌ای با کلیه فرمانداران شهرهای ساحلی و مدیران دستگاه‌ها تشکیل دادیم تا در موج دوم سفرهای تابستانی کمترین خسارت و بیشترین بهره‌مندی را داشته باشیم.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران با تشکر و قدردانی از مسئولان طرح‌های ستاد ساماندهی طرح دریا که با تلاش بی‌وفقه فضایی به وجود آوردند که به میزان زیادی از تعداد غریق کم شد، ابراز داشت: براساس آمار موجود در خرداد و تیر سال گذشته 85 غریق داشتیم که مشابه امسال این استان با 74 درصد کاهش شاهد 15 غریق بوده است. با توجه به این آمار باز هم معتقدیم زیاد است و باید ساز و کاری برای نقاط ضعف مشخص و به رفع آن تلاش کنیم.

شادمان از افزایش حقوق ناجیان غریق در سال‌جاری خبر داد و گفت: 800 هزار تومان مزایای آنها حقوق تیرماه به حساب ناجیان واریز شد.

این مسئول با اعلام بر اینکه مازندران استعداد استفاده از دریا در تمام فصول سال را دارد، اذعان داشت: سواحل زیبای این استان استعداد پذیرایی گردشگران و مسافران در تمام فصل‌ها را دارد و این یک فرصت طلایی برای توریسم است / فارس

اشتراک این خبر در :