مراسم معارفه رئیس بنادر و دریانوردی گلستان برگزار شد
با حضور مسئولان کشوری و استانی:

با حکم محمد سعید نژاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ، اله یار اسعدی به عنوان رییس بنادر و دریانوردی استان گلستان منصوب و در مراسمی با حضور کبریایی عضو هیات عامل و معاون توسعه و تجهیز بنادر کشور، مهندس مروتی معاون عمرانی استاندارگلستان، مهندس نعیمی مدیر منطقه ویژه امیرآباد مازندران، میرزایی فرماندار بندر گز، رستمی مدیر کل راه و شهرسازی گلستان، میقانی مدیر کل حمل و نقل و پایانه های گلستان، صالحی مدیر کل آزمایشگاه خاک و جمعی از مدیرانی شهرستانی معارفه شد.

کبریایی عضو هیات عامل و معاون توسعه و تجهیز بنادر کشور در این مراسم بنادر ترکمن را در صنعت دریایی و گردشگری دارای ظرفت بالایی دانست و گفت: برای توسعه منطقه حمایت از بخش خصوص در دستور کار است و برای تسهیل در روند صدور مجوزات برای بندر خواجه نفس که توسط بخش خصوصی فعال است حمایت می کنیم.

وی از حمایت جدی بخش دولتی به بخش خصوصی برای اجرای و تحقق  برنامه ها خبر داد و گفت: به عنوان حاکمیت بخش دولتی در صدد  تسهیل صدور مجوزات برای بخش خصوصی هستیم.

اسعدی مدیر کل جدید بنادر گلستان هم با بیان اینکه سازمان بنادر به عنوان تخصصی ترین سازمان بنادر کشور در بخش زیر ساخت ها از بخش خصوص حمایت می کند گفت: کمک خواهیم کرد تا آینده خوبی را برای سواحل گلستان ترسیم کنیم.

گفتنی است: اسعدی سابقه فعالیت سازمانی در بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد را در کارنامه خود دارد و  ریاست حراست ، ریاست گارد و ریاست روابط عمومی از جمله سوابق اسعدی در بندر امیرآباد  است .

علاوه بر این در کارنامه اجرایی اسعدی معاونت  فرماندار شهرستان بندرگز و مدیر بندر خصوصی فریدونکنار نیز دیده می شود.

اشتراک این خبر در :