کیاپرس به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، حسین میرشفیعی در جلسه با رئیس اداره حراست آموزش و پرورش مازندران اظهار کرد: می طلبد بیشتر امکانات معطوف به این دوره باشد همانطور که در سند تحول بنیادین نگاه زیر بنایی به آموزش ابتدایی شده، بدیهی است در اداره کل هم گام اول اولویت به ابتدایی داده شود.

وی افزود: برای حفظ ارزش ها باید تلاش کنیم تا عدالت اجرا شود و سهم حراست  برای تحقق این امر بسیار زیاد است.

میرشفیعی بیان کرد: از آن جا که ما می خواهیم محیط ها را پاکتر کنیم ضروری است برای اداره حراست چالش های دوره ابتدایی دردانش آموز پایه اول ابتدایی اولویت قرار گیرد تا به بهترین شکل به جلو حرکت کنیم.

حضور 800 مربی پرورشی در اردوی ملی مربیان پرورشی در رامسر

معاون مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در بازدید از روند تمهید مقدمات اردوی ملی مربیان پرورشی کشور گفت: با توجه به اهمیت “اردو” در آموزش و پرورش، دوره آموزش اردویی مربیان کشور به صورت تخصصی در سه مرحله مقدماتی، میانی و پیشرفته برای مربیان تربیتی در سطح کشوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحله مقدماتی در مرداد ماه امسال به میزبانی مازندران برگزار می شود افزود: اردو به عنوان یک کلاس آموزش فوق برنامه بوده که مربی باید با دانش و علم بتواند از آن بهره برداری کند.

عراقی افزود: در این دوره با توجه به سرفصل های انتخاب شده سعی می شود مربی در تمام حوزه های اردویی به مهارت لازم دست یابد و هر یک از مربیان به عنوان مدرسین فعالیت های اردویی بکارگیری می شوند.

معلم مازنی قضاوت فینال مسابقات کشتی کارگران جهان

محمد علی احمدی دبیر تربیت بدنی و داور بین المللی کشتی ایران در مسابقات بین المللی مادرید اسپانیا دیدار فینال وزن 98 کیلوگرم آزاد و فینال کشتی فرنگی وزن 61 کیلو را قضاوت کرد.

احمدی در طی این مسابقات قضاوت بازی های حساسی را به عهده داشتند که از مهم ترین این موارد می توان به قضاوت دیدار فینال وزن 98 کیلوگرم آزاد بین روسیه و اسپانیا و فینال کشتی فرنگی در وزن 61 کیلو بین قزاقستان و اکوادر اشاره کرد.

اشتراک این خبر در :