ربیع فلاح جلودار در جلسه مشورتی با فعالان اصولگرای شهرهای مازندران اظهار داشت: همه دلسوزان استان دغدغه‌های مشترکی دارند که برای برون‌رفت از آن باید از نظرات نخبگان و تجربه همه زحمتکشان نظام اسلامی استفاده شود.
وی با اشاره به حضور خود در جلسه‌ وزیر کشور با احزاب مختلف ، افزود: هماهنگی خوب، با فهم و عقلانیت مشترک در جناح سیاسی اصلاح‌طلب و اصولگرا با محوریت دولت تدبیر و امید شکل گرفته است که جای خوشحالی دارد.
وی با بیان اینکه نگاه دولت تدبیر و امید در مقابل سلیقه‌های سیاسی احترام آمیز و یکسان است، تصریح کرد: با وجود دو حزب سیاسی مطرح اصولگرا و اصلاح‌طلب در کشور ، ما به عنوان نیروی اعتدال حد میانه‌رو را داریم تا بتوانیم از همه ظرفیت‌ها برای توسعه استان استفاده کنیم.
ربيع فلاح با اشاره به اينكه هيچ چالش سياسي و امنيتي در استان نداريم، اظهار داشت: بايد به جاي تقابل به دنبال تعامل باشيم.
وی با تاکید براینکه تلاش همه ما نجات مازندران با استفاده از تجربیات نیروی نخبه در استان است، افزود: مازندران در زمینه‌های مختلف وضعیت نامناسبی دارد.
فلاح با تاکید براینکه سهم مازندران در سطح ملی باید مشخص باشد، اذعان داشت: بیش از 35 درصد فارغ‌التحصیلان دانشگاهی مازندران بیکار هستند.
فلاح جلودار مهم‌ترین مشکل مازندران را بیکاری دانست و گفت: وقتی محور توسعه مازندران کشاورزی بود، کاری انجام نشد و در حال حاضر از یک سوم ظرفیت استان برای تولیدات کشاورزی استفاده می‌شود.
وی افزود: مازندران در تولید خاویار رتبه برتر داشت، در حالی که تولید اين ثروت از دریا به صفر رسیده است.
فلاح وضعیت تغییر کاربری اراضی کشاورزی مازندران را اسفبار دانست و گفت: مازندران باید امنیت غذایی استان و کشور را تامین کند و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی برنامه جدی استانداری مازندران است.
استاندار مازندران نگاه همه جانبه را از نیازهای اولیه رفع مشکلات در استان دانست و یادآور شد: دولت در این مقطع تصمیم دارد كشور را از رکود و تورم خارج نمايد.

وی تورم در سطح ملی را 26 درصد عنوان کرد و ادامه داد: این رقم در مازندران به 23 درصد رسیده است.
گفتني ست در اين جلسه فعالان سیاسی اصولگرا از شهرستان‌های ساری، بابل، قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، گلوگاه، نور، میاندورود و نکا حضور یافتند.

اشتراک این خبر در :