قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی  با اشاره به جزئیات جلسه امروز تعدادی از استیضاح‌کنندگان وزیر علوم با فرجی‌دانا، گفت: در این جلسه فرجی‌دانا توضیحاتی در مورد برنامه‌های وزارت علوم برای رفع دغدغه‌‌های نمایندگان ارائه کرد، اما همچنان دغدغه‌های اصلی نمایندگان رفع نشده و به قوت خود باقی است.فرجی دانا

وی افزود: در این جلسه مقرر شد هفته آینده جلسه‌ای بین نمایندگان استیضاح‌کننده و وزیر علوم برای بررسی اقدامات این وی در جهت رفع دغدغه‌های اصلی نمایندگان برگزار شود. البته تصمیم‌گیری نهایی در زمینه استیضاح وی به پس از این جلسه موکول شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: در این جلسه علاوه بر بنده، زارعی و حجت‌الاسلام نبویان نمایندگان تهران و آصفری و حجت‌الاسلام موسوی‌لارگانی نمایندگان اراک و فلاورجان نیز حضور داشتند.

حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی یکی دیگر از طراحان استیضاح وزیر علوم در گفت‌وگوی دیگری به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم در مورد ارزیابی‌اش از این جلسه، گفت: ارزیابی بنده از این جلسه این است که تا حدودی برای رفع دغدغه‌های نمایندگان استیضاح‌کننده پیشرفت‌هایی شده و این احتمال نیز وجود دارد که مجددا تلاشی برای رفع این دغدغه‌ها انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: ما امیدواریم که وزیر علوم پاسخ‌گوی همه تعهداتی که در جلسه‌ای که  با رئیس مجلس داشته‌ایم، داده است، باشد. تسنیم

اشتراک این خبر در :