جمال باقری امشب در جلسه علنی شورای شهر ساری اظهار داشت: اعضای شورا در سخنان خود در راستای دستور جلسه به ایراد سخن بپردازند.

وی خطاب به مدیریت ارشد استان، گفت: آنچه در مدیریت شهری از جمله ارتباط دستگاه‌ها با شهرداری و شورای شهر شاهد هستیم، مشاهده می‌کنیم که هماهنگی لازم بین دستگاه‌های خدمات‌رسان وجود ندارد.

باقری بیان داشت: موازی‌کاری‌های زیادی در حوزه‌های مختلف وجود دارد که چیزی جز هدررفت منابع دولتی، عاید مردم نمی‌شود.خبرگزاری فارس: استاندار مازندران موازی‌کاری‌های بین‌بخشی را برطرف کند

رئیس شورای شهر ساری خاطرنشان‌کرد: از مقام عالی دولت در استان تقاضا داریم تمهیداتی بیندیشد تا با هماهنگی بین‌بخشی، موازی‌کاری‌ها رفع شده و مازندران و مرکز استان به جایگاه واقعی خود در ارائه خدمت به مردم، دست یابد.

زمین زندان تعیین تکلیف شود

دیگر عضو شورای شهر ساری نیز در این نشست اظهار داشت: به شرافت قرآن و حرمت انسانی قسم یاد کردیم تا نقش خود را در مقابل مردم به درستی ایفا کنیم.

کورش باقری افزود: رابطه‌ای بین نظارت و سلامت وجود دارد و اگر سطح نظارت ارتقا یابد،سلامت را افزایش می‌دهد و نباید سطح نظارت را کمرنگ کنیم.

این عضو شورا با اشاره به تعطیل شدن یکی از واحدهای تولیدی یکی از سازمان‌های شهرداری ساری، گفت: اگر نظارت را به درستی اعمال می‌کردیم این اتفاق نمی‌افتاد.

وی با بیان اینکه چرا تکلیف زمین زندان ساری مشخص نمی‌شود، یادآور شد: فهم عرفی من نمی‌پذیرد که خریدار این زمین 17 میلیارد تومان پول داده باشد اما زمین همچنان تعیین تکلیف نشود.فارس

اشتراک این خبر در :