نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه زیرساخت‌های روستایی مازندران به شدت ناکارآمد است، گفت: با وجود زیرساخت‌های نامناسب نباید توقع داشت که روستاییان راه شهر و حضور در شهر را در پیش نگیرند.

به گزارش کیاپرس به نقل از فارس،  حسین نیازآذری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استانداری مازندران با تقدیر از حضور حماسی مردم مازندران در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: روز گذشته شاهد عظیم‌ترین حضور مردم بر ضد استکبار بودیم.

وی تصریح کرد: نگاه بلند مردم کشور بسیار فراتر از مسائل مطرح شده در سطح جهان نسبت به ملت ایران است و باید این نگاه بسیار قشنگ مردم کشور نسبت به هم‌نوع و مسلمان را ارج بنهیم.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیداری که نمایندگان با رئیس جمهور داشتند، گفت: در این دیدار درباره ایجاد پروژه‌هایی که به منافع ملی و مردمی گره خورده را مورد پیگیری قرار دادیم.

این مسئول با اعلام اینکه برای اجرای پروژه‌های مازندران باید وقت‌شناسی در دستور کار قرار گیرد، افزود: برای بهره‌برداری بهتر از زمان نیاز است تخصیص‌ها روان‌تر شود.

وی اضافه کرد: برنامه‌ریزی برای اجرای پروژه‌ها باید طوری باشد که زمان را برای اجرای پروژه از دست ندهیم.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی خواستار تغییر رویکرد در اجرای پروژه‌های استان شد و گفت: بسیاری از پروژه‌ها سابقه تاریخی پیدا کرده است که نمونه آن در شهرستان بابل زیاد است.

وی با اشاره به مشکلاتی که حوزه آب و راه روستایی و نیز برق روستاهای استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: ضعف ولتاژ برق در استان نیاز به توجه بیشتری دارد و مسئولان امر باید پیگیر این موضوع باشند.

این مسئول خواستار توجه جدی به منابع آبی استان مازندران شد و گفت: در آب شرب روستایی مشکلاتی جدی وجود دارد.

نیاز آذری با اعلام اینکه زیرساخت‌های روستایی مازندران به شدت ناکارآمد است، گفت: با وجود زیرساخت‌های نامناسب نباید توقع داشت که روستاییان راه شهر و حضور در شهر را در پیش نگیرند.

وی با اشاره به اعتباری که دولت در اختیار نمایندگان مجلس قرار داده است، گفت: مجمع نمایندگان مازندران برای هزینه‌کرد این بودجه پیشنهادی را مطرح کرد که مسئولان استانی توجه کنند که این اعتبار در راستای پیشنهاد مجمع هزینه شود.

اشتراک این خبر در :