مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران بعد از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان مازندران با انتقاد از نبود زیر ساخت برای ساماندهی مسکن مهر در استان مازندران اظهار داشت: بیش از 40 تا 50 هزار مسکن مهر در مازندران بلاتکیلف و منتظر ایجاد زیرساخت هستند.

علی بابایی کارنامی  تصریح کرد: با توجه به رویکردی که برای مسکن مهر در میارکلا به وجود آمد امکان بهره‌برداری این پروژه تا 20 سال دیگر نیز وجود ندارد.

وی،  خواستار افزایش تسهیلات مسکن مهر در استان مازندران شد و گفت: میزان تسهیلاتی که برای مسکن مهر در استان اختصاص داده شد 25 میلیون است که برای ساماندهی و بهسازی برخی از پروژه‌های در دست اقدام رقم وام به 30 میلیون تومان افزایش پیدا کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خواستار حسابرسی از تعاونی‌ها شد و اظهار داشت: پول‌های که در اختیار تعاونی‌ها قرار دارد، حق مردم است.

بابایی بیان داشت: در سال‌جاری برای اجرای مسکن مهر اعتباری در نظر گرفته نشد و برای ساخت این واحدهای منابعی در اختیار تعاونی‌ها و مردم قرار گیرد.

این مسئول با اعلام اینکه برخی از زیرساخت‌های آب، برق و گاز در مسکن مهر وجود ندارد، افزود: دستگاه‌های خدمات‌رسانی در این بخش نیز مشکل اعتباری دارند.

وی در پایان گفت: شورای برنامه‌ریزی استان برای رفع مشکل مسکن مهر مصوبه را به امضا برساند که تسهیلات ساخت این مسکن در استان افزایش پیدا کند و نمایندگان مجلس نیز در بحث کلان این موضوع را پیگیری کنند تا برخی از مشکلات مسکن در استان حل و فصل شود.

اشتراک این خبر در :