حدود 70درصد اعتبار طرح سالمسازی دریا به مازندران اختصاص یافت

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از تصویب و تخصیص اعتبار 260 میلیاردریالی هیات دولت برای اجرای طرح سالمسازی سواحل دریا استانهای شمالی کشور خبرداد و گفت: 180 میلیارد ریال این اعتبار برای اجرای طرح سالمسازی سواحل دریا در مازندران اختصاص یافت .
علیرضا یونسی در نشست با رییس ، دبیر و خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا (مازندران ) اعلام کرد : بمنظور استفاده مسافران و شهروندان از دریا ، بازسازی سواحل امری ضروری است که تخصیص این اعتبار سهم بسزایی را در تسریع این روند دارد.

وی بهره برداری از ساحل و دریا با ساخت اسکله ، امکانات و خدمات رفاهی مورد تاکید قرار داد و گفت : متاسفانه درحوزه طرح سالمسازی دریا تاکنون اقدامات خاصی در مازندران صورت نگرفته است در حالیکه دریا ظرفیت خوبی برای تجارت و درآمدزایی دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران بر تقویت بخش گردشگری استان تاکید کرد و ادامه داد: خط پروازی ساری به آستاراخان و بالعکس ، ترمیم و به آب انداختن کشتی میزرا کوچک خان در آینده نزدیک از جمله فعالیتها برای ایجاد زیرساختهای لازم بخش گردشگری است.

وی از تکمیل آزاد راه فیروزکوه و هراز در پایان سالجاری خبر داد و گفت : زیرساختهای راه در مازندران با اجرای این طرحها جان می گیرد.

وی اعتبار موردنیاز برای اتمام طرحهای نیمه تمام مازندران را 15 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این درحالی است که دولت امسال چهار هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار به مازندران اختصاص داد.

معاون سیاسی امنیتی استاندارمازندران از رفع بحران زباله استان در اكثر شهرهاي مازندران تاپایان سال جاری خبر داد و گفت: با تخصیص اعتبار مورد نیاز این مشکل مرتفع خواهد شد.

وی به وضعیت اقتصادی کشور در طول حدود یکسال فعالیت دولت یازدهم اشاره کرد و با اشاره به اینکه تورم شتابنده کشور از حرکت باز ایستاده ، افزود: هم اکنون تورم به سمت سراشیبی در حال حرکت و وضعیت اقتصاد کشور رو به بهبودی است.

معاون استاندار مازندران استفاده از تمام ظرفیت های استان اعم از نیروی انسانی و منابع طبیعی را مورد تاکید قرار داد و افزود : هیچ راهی جز خدمت کردن و تلاش برای توسعه استان و شتاب بخشیدن روند توسعه در استان نداریم و همه باید کمک کنیم به این هدف برسیم.

یونسی تیم مدیریتی استان را مجموعه ای کاردان و متخصص و با تجریه توصیف کرد و افزود : تلاش شبانه روزی مدیریت استان برای سرعت بخشیدن به روند توسعه استان و حل مشکلات است زیرا این مجموعه اعتقاد دارد دیگر فرصتی برای انجام آزمون و خطا وجود ندارد.

وی تصریح کرد : برای دست یابی به این هدف رسانه ها می توانند نقش موثری داشته باشند و مدیران استان را یاری رسان باشند.

شایان ذکر است معاون استاندار مازندران در بازدید از ایرنا مرکز ساری در جریان نحوه تولید و انتشار خبر ، گزارش و عکس قرار گرفت.

اشتراک این خبر در :