نماینده نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: جابه‌جایی فرماندار نکا در حد یک شایعه است و صحت ندارد و نباید برخی رسانه‌ها به این شایعات دامن بزنند.

احمدعلی مقیمی  با اشاره به شایعه جابه جایی فرماندارشهرستان نکا، تصریح کرد: برخی رسانه‌ها بدون توجه به اخلاق رسانه‌ای خود، در اقدامی ناصحیح مبادرت به درج خبر تغییر فرماندار نکا داده‌اند که این بداخلاقی‌های رسانه و سایت‌ها قابل قبول نیست و کار صحیحی نیست که موجب دلسردی در مدیران و مسئولان شوند.

وی گفت: برخی از سایت‌ها، علی‌رغم فعالیت علی رجبی فرماندار نکا در سمت خود در فرمانداری نکا، در یک بد اخلاقی رسانه‌ای فرد دیگری را به‌عنوان سرپرست ایشان معرفی کردند که مشغول کار شده، اما این مسئله صحت ندارد.

مقیمی ادامه داد: اگر قرار باشد تغییری نیز انجام شود باید از طریق استانداری اعلام شود که در گفت‌وگویی که با استاندار مازندران و معاون استاندار داشته‌ام این مسئله پیگیری شد و اینکه شخصی به‌عنوان سرپرست معرفی شده صحت ندارد.

نماینده نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: فرمانداران ما در حوزه انتخابیه شرق مازندران با تمام توان و ظرفیت سر کار هستند و در حال حاضر تغییری نداریم.

مسئول روابط عمومی فرمانداری نکا نیز مشغول بکار شدن قاسمی طوسی به‌عنوان سرپرست فرمانداری نکا را تکذیب کرد و گفت: تا این زمان علی رجبی به ‌عنوان فرماندار نکا در سمت فرمانداری است و اطلاعی از تغییرات در آینده نداریم.

مصطفی باقری بیان داشت: هرگونه جابه‌جایی فرماندار و تودیع و معارفه از طریق فرمانداری به منابع رسمی و رسانه‌ها اطلاع رسانی می‌شود و تاکنون هیچ خبری در این رابطه به ما اعلام نشده است.

به گزارش فارس، شنیده‌ها حاکی است که تغییرات در فرمانداری نکا در حال انجام است و فرمانداری یکی از شهرهای ساحلی مازندران نیز به علی رجبی فرماندار فعلی نکا پیشنهاد شده است.

علی رجبی فرماندار نکا از دی ماه 91 به عنوان فرماندار نکا و نماینده عالی دولت در این شهرستان مشغول فعالیت است.

اشتراک این خبر در :