عضو فراکسیون ایثارگران مجلس با بیان این‌که رژیم صهیونیستی اجبار و زور و کشتار و نسل‌کشی را در دستور کار خود قرار داده‌ است، خاطرنشان کرد: دنیای اسلام در روز قدس و نیز در همه روزها باید بیدار باشد و در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی می کند.

کمال علیپور،  با اشاره ب اینکه بنیانگذار انقلاب اسلامی روز قدس را تنها ویژه فلسطین معرفی نکرده‌اند بلکه آن را متعلق به دنیای اسلام توصیف کرده‌اند، افزود: آمریکا و انگلیس و نظام استکباری به رژیم صهیونیستی در موضوع هولوکاست و نیز ندیدن کشتار مردم فلسطین باج می‌دهد.

نماینده مردم سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با اشاره به حساسیت موضوع غزه در راهپیمایی روز قدس امسال تصریح کرد: رژیم صهیونیستی، غزه را بهانه‌ای برای نابودی فلسطین قرار داده است.

وی به محاصره همه‌جانبه غزه اشاره کرد و با بیان این‌که کشتار زنان و کودکانی که قدرت دفاع از خود را ندارند، دل هر انسانی را به درد می‌آورد، گفت: دنیای اسلام نباید در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ساکت بنشیند و با همه توان از آرمان‌های فلسطین دفاع کند.

علیپور با بیان این‌که انسانیت توسط رژیم صهیونیستی در غزه کشته شده است، افزود: ملت ایران منسجم‌تر از همیشه در روز قدس حضور پرشکوه دارند.

اشتراک این خبر در :