اسماعیل امینی  با بیان اینکه خرابی سیم‌های برق در این منطقه مشکلات جدی برای مردم منطقه ایجاد کرد و با کوچک‌ترین بارش برف و باران برق این مناطق قطع می‌شد، اظهار داشت: این موضوع بارها توسط رسانه‎‌ها و مردم به اطلاع مسئولان استانی و شهری رسید.

بخشدار منطقه چهاردانگه ساری بیان داشت: موضوع قطعی برق منطقه چهاردانگه کیاسر به‌ویژه منطقه بالادست به صورت ویژه در جلسه عمومی که در فرمانداری ساری برگزار شد مورد پیگیری قرار گرفت.

این مسئول ادامه داد: در این جلسه مسئولان برق شهرستان ساری و معاون توزیع برق مازندران نسبت به رفع این مشکل قول مساعد دادند.

امینی تصریح کرد: روز بعد از جلسه‌ای که در مصلا برگزار شد مسئولان توزیع برق جنوب شهرستان ساری با حضور هفت اکیپ نسبت به رفع معایب برق در این منطقه مشغول فعالیت هستند.

بخشدار منطقه چهاردانگه ساری بیان داشت: رئیس برق جنوب شهرستان ساری به همراه اکیپ بازسازی برق در این منطقه حضور دارد و قرار است مشکلات برق منطقه که با کوچک‌ترین بارش برف و باران قطع می‌شد به کلی رفع شود.

به گزارش فارس، مشکل برق منطقه چهاردانگه ساری از زمان افتتاح این پروژه وجود داشت که با کوچک‌ترین بارش برق و باران برق منطقه به کلی قطع و از شبکه خارج می‌شد و این موضوع بارها درسطح رسانه‌های مازندران مطرح شد

اشتراک این خبر در :