خبرگزاری فارس: عضویت استاندار مازندران در شورای سیاستگذاری سمارئیس شورای سیاستگذاری سما مازندران خبر داد

عضویت استاندار مازندران در شورای سیاستگذاری سما

رئیس شورای سیاستگذاری سما از عضویت استاندار مازندران در شورای سیاستگذاری این سازمان در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری مهدی فلاح جلودار بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از معرفی رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شورای سیاستگذاری سما یکی از نخستین تغییرات در حوزه سما بود.

رئیس شورای سیاستگذاری سازمان سما در مازندران با بیان اینکه در گذشته یکی از نگرش‌های موجود در حوزه سازمان سما درجه دو بودن آن بود، افزود: با توجه به ظرفیت‌ها و دارایی‌های سازمان سما این نگرش مناسبی نبود که در آینده تغییر می‎کند.

این مسئول با اشاره به وجود تمرکز در تصمیم‌گیری‌های گذشته سازمان سما و نبود اشراف کامل مدیران در پایتخت بر امورات سما در همه استان‌ها و شهرستان‌ها افزود: این رویه با تشکیل شورای سیاستگذاری استانی سما تغییر اساسی پیدا کرده است.

فلاح جلودار با بیان اینکه از این پس هرگونه فعالیت سازمان سما در مازندران باید با مجوز و تائید این شورا انجام گیرد، افزود: در نخستین گام اعضای شورای سیاستگذاری سازمان سما در مازندران مشخص شدند و روز گذشته احکام آنها صادر شد.

وی گفت: تشکیلات سازمان سما در گذشته به صورتی بود که سه استان‎ شمالی به صورت منطقه‌ای اداره می‏شدند بعد از آن استان‌های گیلان و مازندران در یک قالب منطقه‌ای قرار گرفتند اما اکنون هراستان به صورت مجزا سیاستگذاری می‎کند.

فلاح افزود: در شورای سیاستگذاری سما هفت عضو حقیقی و حقوقی عضویت دارند که معاون بزرگ‌ترین واحد استانی سما دبیر این شوراست.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بزرگ‌ترین واحد استانی در مرکز استان واقع است، افزود: سید احمد میریان آکندی به عنوان عضو حقوقی و دبیر شورا تعیین شده است.

این مسئول اظهار داشت: به دلیل کشیدگی و وسعت مازندران تصمیم گرفته شد ابوالقاسم آذرکیش معاون سما در تنکابن نیز جزء اعضای این شورا در مازندران باشد.

رئیس شورای سیاستگذاری سازمان سما در مازندران افزود: سید علی قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران یکی دیگر از اعضای حقوقی این شوراست که می‎توانیم از تجربیات وی در حوزه آموزش و پرورش استفاده کنیم.

فلاح علی نبیان معاون استاندار مازندران را به دلیل تجربیات وی در حوزه آموزش و پرورش و مهدی علیرضانژاد از افراد باسابقه در سازمان سما را از دیگر اعضای این شورا اعلام کرد.

وی در پایان از رایزنی شورای سیاستگذاری سما در مازندران با استاندار برای عضویت وی در این شورا خبر داد و افزود: با قبول استاندار مازندران وی از اعضای این شورای سیاستگذاری ‌شد.

 

اشتراک این خبر در :