فرماندار سوادکوه شمالی  در گفتگو با خبرنگاران گفت: در تعطیلات نوروز امسال  مشکل امنیتی در این منطقه مشاهد نشد.

به گزارش کیاپرس  محمدرضا منصوریان در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در گفتگو با خرنگاران با بیان اینکه تمامی اعضای ستاد در این ایام در آماده باش کامل به سر می برند، افزود: مدارس شهرستان سوادکوه شمالی با امکانات مناسب آماده ارایه خدمات به مسافران نوروزی است.

وی به افزایش آمار اقامت مسافران در هفته دوم نوروز اشاره و تصریح کرد: حوزه شهری و جاده های اصلی شهرستان در قبل از ایام نوروز از زباله پاکسازی  شد.

فرماندار سوادکوه شمالی، با اشاره به اینکه در سالهای قبل نبود نانوایی کشیک، مشکلاتی برای شهروندان و مهمانان نوروزی ایجاد کرده بود اظهار داشت: در نوروز امسال به منظور رفاه حال مسافرین 17 نانوایی بصورت کشیک در این منطقه فعالیت دارند.

منصوریان، با اشاره به ترافیک در محور سوادکوه گفت:با تدابیر نیروی انتظامی قرار شد از گدوک گلوگاهی ایجاد شود تا درچند نقطه ای که خیابان اصلی باریک می شود مشکلی نداشته باشیم.

وی، به چهار بانده کردن محور سوادکوه-قائمشهر اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به ملی بودن پروژه، نیاز به اعتبار بالایی داریم.

فرماندار سوادکوه شمال با اشاره به روز 12 فروردین به نام روز جمهوری اسلامی گفت: این روز یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی است که باید گرامی داشته شود.

منصوریان با اشاره به 13 فروردین روز طبیعت گفت: همه ما باید در این روز نسبت به پاکیزه نگه داشتن محیط اطرافمان تلاش کنیم.

اشتراک این خبر در :