پيام مشترك نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ساري و استاندار محترم مازندران، به مناسبت 12 فروردين، روز جمهوري اسلامي ايران

12فروردین، روز حاکمیت اندیشه دینی و نظام قرآنی و روز تجلی حماسه سیاسی توسط ملت ولایی ایران اسلامي ست  كه مطلع بازگشت گفتمان معنویت و دیانت بر مبنای اسلام به عرصه حکومت و سیاست جهانی بوده و مقدمه انتشار تحولات اسلام طلبی و عزت خواهی در دنیا شد.

یوم الله 12 فروردین، جلوه ای از وعده حق خداوند تبارک و تعالی و یادآور حماسه سیاسی و فریاد بلند و پرطنین ملت فهیم و بصیر ایران به برپایی حکومت جمهوری  اسلامی ایران و تجلی یکی از ماندگارترین صفحات زرین انقلاب اسلامی است  که بارقه امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان بر افروخت.

بي ترديد روز جمهوري اسلامي، سند آزادي و استقلال ملت آزاده‌اي است كه براي دستيابي به آرمان مقدس خود با استقامتي خستگي‌ناپذير و به بركت خون شهيدان و مجاهدان راه فضيلت، سرانجام هويت راستين خويش را به اثبات رساند و در روز دوازدهم فروردين آن را رسماً به تمامي جهانيان اعلام كرد.

اينجانبان ضمن گرامي داشت  اين روز بزرگ و پرافتخار، مجد و عظمت ملت شريف ايران را در پرتو عمل به فرامين آيين مبين اسلام و وفاق و اتحاد بيش از پيش امت اسلامي را از خداوند سبحان مسئلت می‌نمایيم.

رجاء واثق داريم ملت رشید و بزرگوار ایران اسلامی به ویژه مردم متدین و شریف استان سرافراز مازندران با تجدید پیمان با آرمان های معمار كبير انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) و شهیدان والامقام، همچون گذشته بر حفظ ارزش ها پای می فشارند و همزمان با گرامیداشت ایام شهادت دخت گرامی نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه ( سلام ا.. علیها ) در پاسداشت این روز بزرگ، احیای دوباره اسلام ناب محمدی (ص) را گرامی داشته و با حضور حماسی و جهادي در عرصه هاي مختلف، براي عمران و آباداني كشور و تحقق اهداف متعالی انقلاب اسلامی خواهند ‌کوشيد.

         نورالله طبرسي                                      ربيع فلاح جلودار

   نماينده ولي فقيه دراستان                              استاندار مازندران

      و امام جمعه ساري

اشتراک این خبر در :