ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران در آستانه فرارسیدن روز طبیعت، پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری متن کامل این پیام به شرح زیر است:

طبیعت ، سایه مهر و نوازش خود را بالای سرمان گسترانیده و در زیر پایمان چونان مهد آرامش و آسایش نشسته و گویا عهدی نا گسستنی با ما بسته است.

دریاهای آرام و گاه نا آرام و کوههاي سر به فلک کشیده ، آفتاب عالم آرا ، ماه و ستارگان شورانگیز و آسمان ، این آبی آرام و بلند که چون پرنیان، افق تا افق دامن گشوده و در هر چین دامانش هزاران پولک نقره ای جلوه گری می کند ، ما را به مهر می پذیرند و از ما انتظار مهربانی دارند.

اينك در آستانه سيزدهم فروردين ماه و روز پیوند با طبیعت ، آرزویمان این است که همگام با یکدیگر طبیعت دوست و طبیعت مدار بوده و آنگونه که خورشید بی دریغ بر همگان می تابد ، بکوشیم ثروت عظیم خدادادی این سرزمین از آن همگان باشد.

اینجانب ضمن تبریک مجدد سال جدید و تسليت ايام عزاي بي بي دوعالم فاطمه الزهرا (س) و گراميداشت سیزدهم فروردین روز طبیعت به مردم شریف استان مازندران و عموم مسافران و گردشگراني كه اين ديار زيبا را براي گذران اوقات خوش نوروز برگزيده اند، انتظار دارم در سالی که به نام « اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي» مزین شده است در روز طبیعت با پاسداشت و شکر نعمت های خدادادی و استفاده بهینه از طبیعت که به حق از برترین سرمایه های ایرانی است ، در جهت حفاظت از محیط زیست کوشا بوده و امانت نسل های آینده را به خوبی برای آنان نگهداری نمایند.

اشتراک این خبر در :