معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به حادثه آتش سوزی ویلا در  شهرستان نوشهر و جان سپردن 4 نفر از ساکنان آن ، گفت: متهم این حادثه در شهرستان کرج دستگیر شد و بررسی های اولیه ادامه دارد.
به گزارش کیاپرس، علیرضا یونسی در ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران ضمن اعلام خبر بالا، افزود:متاسفانه وقوع یک فقره آتش‌سوزی در یک ویلای شخصی در منطقه روستایی «دزدک»در بخش مرکزی شهرستان نوشهر سبب جان باختن چهار نفر شد.

وی ادامه داد: در این ویلا که 11 نفر سکونت داشتند چهار نفر در میان شعله‌های آتش جان باختند و یک نفر نیز به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر منتقل شد و اقدامات درمانی بر روی این فرد مصدوم در حال انجام است.

معاون استاند مازندران  با بیان اینکه این آتش‌سوزی در ساعت پنج صبح بامداد هفتم فرودین ماه، رخ داد، افزود: افخم‌السادات حسینی، نیلوفر معصومی، مجید چمنی و محمدرضا داداشی اسامی جان باختگان حادثه آتش‌سوزی ویلا در نوشهر هستند.

یونسی اظهارداشت: علت آتش سوزی از سوی کارشناسان و کارآگاهان پلیس انتظامی در دست بررسی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در ادامه سخنانش،از فوت ناگهانی سه جوان بابلی در کنار سواحل بابلسر خبر داد و گفت:  این سه نفر شب گذشته با حضور در کنار ساحل بابلسر شب را در چادر مسافرتی گذراندند.

یونسی افزود: مردم در کنار ساحل متوجه فوت این سه نفر شدند که پس از اطلاع به مراجع ذیصلاح بررسی علت فوت این سه نفر در دست بررسی است.

گفتنی است در بررسی‌های اولیه مشخص شد که وسایل گرمایشی نیز در چادر این سه جوان بابلی نبود.

 

اشتراک این خبر در :