جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) اظهارداشت: از آغاز طرح نوروزی نیروی انتظامی کشور (27 اسفند ماه سال 92) تا امروز یکشنبه سوم فروردین ماه سالجاری با کاهش 9 درصدی سرقت های مهم در سطح استانهای کشور روبرو بوده ایم.

 به گزارش کیاپرس،سردار احمدرضا رادان  در مقر قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی مازندران در ساری در گفت و گو با خبرنگاران، به حث کاهش بیکاری ها از جمله سرقت های خشن اشاره کرد و افزود: در سال گذشته از تعداد سرقت های خشن 60 درصد کاسته شد و امیدوارم در سالجاری بتوانیم با تعامل و همکاری بیشتر آحاد مردم و سازمان ها و ارگان های دولتی سرقت های خشن به طور جد ریشه کن شود.

وی با اشاره به اینکه محورهای شاهرود به سبزوار، اصفهان به شیراز ، اصفهان به شیراز و لاهیجان به گیلان با بیشترین آمار تصادف خودرو روبرو بوده است ، گفت: آمار تصادفات خودرو در این محور ها نسبت به سال گذشته افزایش نشان می دهد .

رادان عامل واژگونی خودروها را خستگی و خواب آلودگی رانندگان وسائط نقلیه عنوان کرد و افزود: متاسفانه 62 درصد واژگونی وسائط نقلیه در 30 الی 40 کیلومتری منتهی به ورودی شهرها رخ می دهد که بطور عمده ناشی از خوا ب آلودگی است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه پیام مهم نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی را همچون سالهای گذشته اولویت کاری خود قرار داده است، اظهار داشت:برقراری نظم و امنیت در جامعه یکی از وظایف مهم نیروی انتظامی است و پلیس برای تحقق این امر مهم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه دو موضوع مهم امسال به صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی کشور قرار دارد، اظهارداشت: اولین موضوع تامین امنیت صاحبان سرمایه است و تلاش می شود به پویایی و شکوفایی اقتصاد مقاومتی بیانجامد.

رادان بیان داشت: دومین موضوع که در دستور کار ناجا قرار دارد ناامن کردن جامعه برای کسانی است که مخل اقتصاد سالم هستند اعم از قاچاقچیان عمده و صاحبان سرمایه های نامشروع که با اقدامات اطلاعاتی و بگارگیری ماموران آگاهی و حوزه مرزبانی به طور جد با این گونه قانون شکنان برخورد قانونی می شود.

اشتراک این خبر در :