رییس دانشگاه تهران تغییر کرد دكتر رضا فرجي دانا وزير علوم ، تحقيقات و فناوري با عنايت به اتمام دوره مسئوليت دكتر فرهاد رهبر ،ضمن تقدير و تشكر از وي دكتر محمد حسين اميد معاون اداري مالي و مديريت منابع وزارت علوم را با حفظ سمت به سرپرستي دانشگاه تهران منصوب كرد .
دكتر رضا فرجي دانا وزير علوم ، تحقيقات و فناوري با عنايت به اتمام دوره مسئوليت دكتر فرهاد رهبر ،ضمن تقدير و تشكر از وي دكتر محمد حسين اميد معاون اداري مالي و مديريت منابع وزارت علوم را با حفظ سمت به سرپرستي دانشگاه تهران منصوب كرد .

متن نامه دكتر فرجي دانا به دكتر فرهاد رهبر بدين شرح است :

جناب آقای  دكتر  فرهاد   رهبر

سلام علیکم،

احتراماً، باستناد حكم شماره 17431/و مورخ 21/2/87 با عنايت به اتمام دوره مسئوليت جنابعالي  براساس بند ب ماده 4 آيين¬نامه  جامع  مديريت دانشگاهها، بدينوسيله از خدمات صادقانه  شما در  دوران تصدي رياست دانشگاه تهران تقدير و تشكر مي نمايد.

بي گمان خدمتگزاری به جامعه دانشگاهی کشور و سكانداري مديريت آموزش عالی در عالیترین سطح بويژه در  نماد آموزش عالي كشور توفیق بزرگی همراه با اجر اخروی است. اميد است  جامعه دانشگاهي كشور همانند گذشته از تجارب ارزنده و تلاشهاي مخلصانه  شما در تحقق برنامه هاي توسعه علمي و  پيشرفت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بهره مند شوند.                از خداوند متعال سلامتي و بهروزي شما  را مسئلت مي نمايد.

همچنين متن حكم انتصاب دكتر محمد حسين اميد بدين شرح است :

جناب آقاي دكتر

معاون محترم اداري، مالي و مديريت منابع  وزارت   علوم، تحقيقات   وفناوري و استاد  دانشگاه تهران

سلام علیکم،

با عنايت به تعهد ،تخصص  وتجارب  ارزنده جنابعالي در امرآموزش عالي  به موجب اين حكم  با حفظ سمت   به عنوان  سرپرست دانشگاه تهران منصوب مي شويد.

اميد است با اتكال به خداوند متعال مأموريت ووظايف سرپرستي دانشگاه تهران را برپايه قوانين به انجام رسانيد و با استفاده از مباني علمي  و راهبردهاي دولت تدبير و اميد و جلب مشاركت دانشگاهيان، نقشي شايسته در تحقق اهداف نظام علمي و فناوري ايفا نمائيد. همچنين  بايسته است ¬نسبت به تشكيل شورائي از منتخبين دانشگاه به منظور ايجاد مشاركت حداكثري  دانشگاهيان در  پيشنهاد افراد شايسته به وزارت  جهت تصدي رياست دانشگاه اهتمام ورزيد.

اشتراک این خبر در :