انفجار مخزن گاز مرکز علمی کاربردی کلاردشت پنج زخمی بر جای گذاشت که حال چهار مصدوم این حادثه وخیم گزارش شده است.

به گزارش کیا پرس به نقل از فارس، شامگاه یک‌شنبه بر اثر نشتی گاز از مخزن گاز مایع در مرکز آموزش علمی کاربردی گلدشت کلاردشت پنج نفر از کارکنان این مرکز آموزشی از 36 تا 90 درصد دچار سوختگی شدند و سه اتومبیل در آتش سوخت.

یکی از شاهدان عینی درباره جزئیات حادثه به خبرنگار فارس گفت: تانکر مخزن 20 هزار کیلویی گاز مایع که در محوطه مرکز علمی کاربردی گلدشت در حال تخلیه بود، به دلیل نشت گاز مایع از مخزن و انتشار آن در هوا باعث به وجود آمدن حادثه شد.
وی بیان داشت: افرادی که عمدتاَ از کارکنان مرکز بودند و انتظار چنین انفجاری را نداشتند، ناگهان با انفجار مهیبی روبرو شدند و بابک ادیب مقدم فرزند رئیس دانشگاه درصدد مهار آتش بود که خود دچار سوختگی شد.

پزشک کشیک بیمارستان حضرت قائم (عج) کلاردشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کلاردشت گفت: با شنیدن خبر آتش‌سوزی در مرکز دانشگاهی ستاد بحران در بیمارستان تشکیل شد.

داود ساروی در ادامه افزود: پنج نفر به نام‌های مسعود میردار، هادی قربانی‌پور (نگهبان)، شهنور برارپور، محمود اصفهانی حراست مرکز آموزشی گلدشت و بابک ادیب مقدم فرزند رئیس مرکز از 35 درصد تا 80 درصد سوختگی دارند.

محمد سنایی بخشدار کلاردشت با تأیید این حادثه گفت: ابعاد و چگونگی حادثه با بازبینی فیلم دوربین‌های مدار بسته در حال بررسی است

اشتراک این خبر در :