بازگشایی 15 مسیر از راههای ارتباطی غرب استان توسط تیم های عملیاتی سازمان عمران شهرداری ساری

کیاپرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی سازمان عمران شهرداری مركز مازندران، تیم های عملیاتی این سازمان با دستور مهدی عبوری و با مدیریت سید كمال آقامیری مدیرعامل، با جدیتی دوچندان مشغول بازگشایی راههای مسدود شده در غرب استان هستند.

آخرین گزارشات از تیم خبری مستقر در غرب استان حكایت از آن دارد كه با تلاش مستمر تیم های عملیاتی این سازمان و با استفاده از چندین دستگاه گریدر و دیگر ماشین آلات راهسازی، مسیر اصلی شهر سلیمان آباد، روستاهای بخش مركزی شهرستان تنكابن به سلیمان آباد، زنگ شاه محله، رودباری كنار، كَشكو، آخوند محله، سلیم آباد، سلیمان آباد، حاتم سرا، میانرود، خشكرود، ایثارده، توكِلِه، شعیب كِلایه از صبح امروز بازگشایی شد.

بر پایه این گزارش هم اكنون تیم های عملیاتی امداد و نجات سازمان عمران مشغول پاكسازی معابر عمومی بخش مركزی شهرهای تنكابن، چالوس، نشتارود و كتالم هستند و با اتمام پروژه نصب دستگاه سوخت رسانی، مشكل سوخت این مناطق مرتفع و وضعیت به روال عادی بازگشته است . یك واحد نگهداری دام نیز كه بر اثر بارش برف با مشكل مواجه شده بود با تلاش تیم های عملیاتی این سازمان مشكل آن مرتفع شد.

شایان ذكر است سید كمال آقامیری مدیرعامل سازمان عمران شخصاً مدیریت امداد رسانی سازمان عمران در این مناطق را بر عهده دارد و تیم های عملیاتی این سازمان همكاری تنگاتنگی با نیروهای مستقر سپاه، فرمانداری، شهرداری و دهیاری مناطق مذكور دارند.

خبرنگاران اعزامی به غرب مازندران: شعبان وفایی نژاد و علیرضا مظفری

اشتراک این خبر در :